Site Logo
Contact Us
Search for:
 TS 

Imagegallery

Videogallery

[ 1 post ] 
 real madrid shirt veranderingen ondergaan, maar Fletcher 
Author Message

MAX
+15
MAX
-3
AVG
0

Post real madrid shirt veranderingen ondergaan, maar Fletcher
+0
Fletcher: Twee mensen hebben me gevormd, hebben geluk gehad om opnieuw te spelen geweest
 Fletcher ingestemd met de "Daily Mail" interview, een zeer lange barcelona shirt periode van tijd River Letcher niet langer het onderwerp van berichten in de media richten zich op, maar dit interview zal u helpen om hem beter te begrijpen.
Eerste ding te zeggen is dat dit een heel anders verhaal Fletcher's, laat de tijd terug te gaan naar mei 1999, slechts 15 jaar oud Fletcher na de Scottish Cup finale na het spelen met zijn vader om terug te gaan naar naar huis.
"Ik heb dat spel een paar korrels van goede doelen, mijn klasgenoten en vrienden zijn allemaal in de tribunes kijken naar het spel, bleef ik virtuoos ook proberen om het kruis van de tegenstander te prediken, mijn vader was mijn prestatie niet tevreden, zei hij dat ik niet terug op de verdediging is niet genoeg inspanning.
"Hij zei 'als een kick dus vandaag je nooit een speler te zijn, krijgen op de bal verspreid, je bent een teamspeler.' Deze zin is diep ingeprent in mijn gedachten, 5-0 win bal ook medailles naar huis gebracht, maar je vader was in de auto zeggen dat uw stijl van spelen is niet praktisch liefde virtuoos. Natuurlijk, hij had gelijk. "
Ontvang de bal verspreid, is deze doelstelling is doordrongen carrière Fletcher's. Wanneer Fletcher met pensioen gaan een dag, toen deze zin een zeer geschikte samenvatting zou zijn, Fletcher heeft nu 32 jaar oud, het onderwijs van zijn vader ter harte heeft op het veld in de praktijk gebracht.

"Ik wil coachen bij West Brom speelde een beetje discipline," zei hij met een glimlach: "Ik wilde altijd al lopen over het publiek, maar de trainer wilde dat ik mijn ervaring te gebruiken om het punt te controleren, maar ik voel me zo goed, ik ik heb zo kick ah, toch? '
Fletcher als gevolg van letsel in Manchester United debuut had een vertraging real madrid shirt van twee jaar opgevoerd in 2003, toen het moment daar is, net zoals Fletcher's carrière zetten de toon.
"Ik werd geplaatst in de juiste, maar doet niets anders .C Roemeense virtuoos in het veld niet terug op de verdediging te gaan, waar iedereen gefrustreerd en teleurgesteld maakt, en ik rende publiek ijverig, I doe de coach geregeld voor mij om het ding te doen.
"Op dat moment en ik samen met Paul Scholes en Roy was - Keane zo wolkenloze ongeëvenaarde speler, realiseer je je dat je je juiste positie te vinden, dus ik heb ijverig inspanningen geweest.
"Keane eens en ik zei: 'Je zet me in de werking van al het werk gedaan, je bent rond mijn carrière kan worden verlengd voor een ander decennium, Fletcher.' Je kunt niet begrijpen wat het betekent voor mij, voor mij, ik hou van voetbal, ik hou van het proces, tot nu toe ik hou nog steeds van. "
Fletcher heeft gespeeld voor West Ham United 2 jaar na de overstap van Manchester United West Ham United, in alle 73 wedstrijden die hij speelde eerst voor een carrière had colitis ulcerosa spelers geleden dit is een opmerkelijke prestatie.
Fletcher ging naar het trainingsveld te openen 80 mijl van Cheshire huis, rijden op de weg hij vaak belde patiënten die lijden aan deze ziekte leed, had de ziekte hem bijna vernietigd. Januari 2013 Fletcher onderging resectie van colorectale chirurgie, die hem in staat stelde om terug te keren naar een relatief normaal leven, maar er zijn een heleboel mensen die lijden aan deze ziekte.

"Het voelt als een zeer lange tijd voordat het ding, mijn geheugen is een beetje wazig
juventus shirt
elfs nu teruggeroepen die dagen nogmaals, ik ben zo ziek was gek. Ik heb ook een tijd van angst, maar ik heb altijd het gevoel gehad dat hij terug zou komen. misschien is dit hardnekkige van!
"Vandaag heb ik was in gesprek met een speler en de Afrikaanse Unie, heb ik geprobeerd om hem aan te moedigen, maken hem geloven dat hij het kan overleven. Ze denken allemaal dat ik rijk ben als speler zeker kreeg een aantal speciale behandeling of opgediend Wat is de magische effect van het geneesmiddel, maar het is niet.?
"Ik heb geleden, net als deze mensen, ervaren veel moeilijke momenten, dit is een pijnlijk onderwerp, maar ik ben bereid om openlijk te praten over dit, ik wil helpen.
"Ik heb gehoord dat mensen nu zet deze ziekte en mijn revalidatie bij elkaar, als deze hoop kan brengen aan degenen die lijden aan deze ziekte, dan is het werkelijk uitstekend. U kunt bellen naar een vorig leven."
?? Fletcher heeft nu verantwoordelijkheden buiten de sport van het voetbal, een geboren leider en kapitein was hij, hij wil altijd iedereen aan te moedigen om op lange termijn doelen te zetten.
"We willen proberen om zich te ontdoen van elk seizoen om degradatie deze houding zal worden voldaan te vermijden." Fletcher representatie.
In de dagen van Manchester United Fletcher waardoor een inzicht in de verschillende stijlen van leiderschap, je houding is niet een tijd waarin Keane meedogenloze gezicht zal hij je schelden, zal Paul Scholes en Ryan Giggs het oefenterrein te maken je ziet er goed uit.
"Als iemand slecht gedragen op het trainingsveld, ik ben niet het soort schoppen Messi shirts mensen, meestal laat ik dit karwei Scholes, zal ik niet doen.
"Ik zal ernaar streven om een ??rolmodel te zijn, ik zal vocaal in de kleedkamer te zijn, indien nodig, dan zal ik op zoek naar een speler gesprek luid gemaand niet mijn stijl, noch in mijn top van de lijst.
? 'Sir Alex altijd zeggen,' merkte de eerste teamspeler, een goed luisteren naar wat ze zeggen. "Ik heb altijd geloofd in."
Fletcher Manchester United won vijf Premiership trofee, het team speelde meer dan 350 games. Ferguson en Keane gemaakt Fletcher's carrière.

"Sommige mensen denken dat Keane op mijn evaluatie is niet juist, overschat hij mijn vermogen, vaak te horen dat als ik erg teleurgesteld zal zijn, omdat ik weet dat Keane kon een speler in mijn karakter en carrière vormen de grootste impact speler.
"Keane vertelde me erg zwaar, maar hij heeft altijd onpartijdig zijn. Als hij en ik zei,
Image
dan 10 keer, negen keer al mijn bewondering en lof. Als ik te laat ben, zou ik zeggen Roy, indien in opleiding ik pas goed gedaan, Roy wees er ook op me te laten weten mijn tekortkomingen.
"We herinneren ons allemaal rond controversiële rapport Keane en zijn buitenissig soms, maar andere keren dat hij gaf me het gevoel dat ik de koning van de wereld was.
'En ik moet een ding zeggen, ik werd gewond voor twee maanden, Roy zeggen:' Deze man kwam terug en ik was zo blij, en we willen hem dood. 'Maar dit is niet een goed verhaal goed Nieuws, bij voorkeur 'vergeet niet dat Roy Fletcher gevangen in de kleedkamer naar de telefoon.' '
? "Dit is inderdaad een waar verhaal ja, maar zelden gebeurt, de betekenis moeten regelingen vastgesteld, dat de weg Roy elk afzonderlijk bericht in, wanneer Manchester United is één dergelijke.
? 'Roy en ik hield hem van het leren met, maar het belangrijkste punt is dat ik hou echt van Roy, ik nog steeds graag hem. Hij is een ongelooflijke leider, is een unieke speler, Roy bal ik heb de beste spelers gezien.
"Elke keer met hem op het slagveld, wist ik dat de wedstrijd was geen probleem dat we kunnen winnen, dit is de charme van de leider, dat is wat ik hoop dat ik kan doen bij West Ham."
? Vanaf nu Fletcher's eerste show voetbal heeft enorme veranderingen ondergaan, maar Fletcher dringt erop aan dat de uitgangspunten niet zijn veranderd.
"Spelers van vandaag zijn opgegroeid in het milieu en gezelschap mobile en social media, dus voor ons, als ze niet laten deze kleine te hard, op het juiste moment om het juiste te doen, op het juiste moment om te u kunt de telefoon uit te zetten, maak je geen zorgen over te veel.
"Sir Alex Ferguson heeft gezegd dat hij zal ons niet behandelen zoals voorheen Aberdeen spelers te behandelen, omdat we niet dezelfde generatie van mensen. We zijn niet langer de arbeidersklasse moet op een andere manier om ons te behandelen nemen.
? "Hij zou vaak langs een aantal gegevens aan ons, en dan ineens je zult merken dat je wilt en niet hetzelfde, dat is subtiel en slim management praktijken, niet alleen als een speler om ons te veranderen, veranderden we de identiteit van de spelers van buiten. hij heeft ook de iPad, ook onder de app, hij ook de aandacht gevestigd op een club op de spelers bij Twitter.
? 'Dus hij een speler zou moeten zeggen:' Je hebt nu uit te gaan spelen gisteren ook gelukkig? 'En dan zullen de spelers natuurlijk denken:' Hij is op het einde op welke manier en ik weet dat de weg naar de golven, 'dacht ik:' It natuurlijk omdat je de zon op Twitter foto, ah! is het niet? '
"Hij hoeft niet in de club geplaatst undercover, en hij zat op een stoel in staat zijn om alle informatie ah begrijpen zal zijn!
"Nu te herinneren deze periode is zeer interessant, hij is een ongelooflijke persoon. Het was Ferguson en Roy vorm nu zit je interviewen deze persoon."

? Fletcher heeft over de oorlog in Europa was geobsedeerd door obsessie geweest, hij gelooft dat West Brom Bridgestone in staat om te gaan tot de Europese competitie.
In de huidige ronde voor West Brom kwam als achtste in het klassement, Fletcher zei: "We proberen moeten te laten de fans kunnen genieten van het plezier van de oorlog in Europa in The Hawthorns.
"Ik hou van dit moment, misschien moeten we sommige spelers te ondertekenen, volgend seizoen verschijnen in de Europa Cup stadion, waarom kan het niet?
'Misschien niet wachten om te spelen de oorlog in Europa is een ziekte het! Maar dit is wat ik hier kwam om doelen te stellen, het voelt alsof de oorlog in Europa kan spelen is om de Premier League titel te winnen, ik was te popelen om dit doel te bereiken, dit doelwit boeit me, laat mijn bloed koken. "
Kan de Champions League-finale Fletcher spelen werd aan de grote droom gebracht, zal een kind Fletcher Celtic kijken naar 1995 Ajax weg shirts te dragen door Paul - Lambert aangemoedigd twee jaar later zijn landgenoten met de Schotse Dott won de Champions League trofee.
"Bashir - Polly in de eerste finale, scoorde het winnende doelpunt, mijn vader speciaal voor dit spel dat ik opgenomen naar beneden."
Fletcher nooit gespeeld in de Champions League-finale, dat is een pijn in de harten van de spelers. Hij wilde niet twee keer spelen als vervanger kan alleen maar toekijken hoe zijn teamgenoten strijd op de baan, het gevoel en een goed gevoel. In 2009 werd hij geschorst wegens een verkeerde beoordeling in Rome en Barcelona miste een veld dat hij de finale zou hebben gespeeld.
Maar Fletcher meent zichzelf als een Engeland voetbal tijdperk zijn eigen sporen heeft nagelaten.
"Toen we aan onderdrukking gebaseerde team te praten, in feite hebben we de eerste om dat te doen, dan is de voortzetting van een dergelijk spel van Barcelona naar voren na de Spaanse voetbal worden uitgevoerd, is dit: 'bal recht op me u er we zien wie een betere baan te doen! ', maar toen ze zagen Manchester United voetballen, zodat ze zich realiseerden dat het spelen juist is.
? "Dat was het perfect spel, gewoon je niet eens een geringste kans om te draaien rond de tegenstander te geven, dit spel is echt leuk, maar Barcelona zal het bereiken van de extreme, maar ik wil benadrukken is dat we spelen het eerste .
? 'Gooi foutbal wanneer de tegenstander snel naar de bal terug te grijpen, geen tegenstanders tijd en gelegenheid van respijt te geven, het houden van tegenstanders om druk op hen uit te zetten. Dit is wat we gebruiken voor de vele jaren van spelen in de oorlog in Europa. "
Zal dit spel tot het uiterste nu in de Premier League, Guardiola een mooie dag in Manchester wordt niet succesvol beschouwd, heeft hij niet voltooide de ploeg opnieuw uitgevonden. Fletcher hun mening over dit, hij gelooft West Brom baas Pulis technische en tactische spel is zeer aantrekkelijk.
? "Ik heb gehoord zeggen Football Guardiola zal 'second stage', die zeer interessant te gebruiken. Engeland team dachten dat we konden het spel te besturen zonder de bal juiste moment.
"De snelle opmars naar de tegenstander, door geleiding ballen in het spel aan de voorkant, niet de zorg over het wel of niet in staat zijn om de eerste plaatsen te winnen, maar zorg ervoor dat ze een tweede of derde positie, die uniek is in het Engels voetbal kreeg.
"Op de vraag of Spanje had veel teams zullen dus vechten Ik weet niet zeker waar de coach graag benadrukken de passerende tarief.

Dus, als je een voetbalfan, zoals de vertegenwoordiger van uw loyaliteit aan een bepaald team, dan kun je investeren in een kopie van de T-shirts zijn goedkoop goed. Voor meer informatie over de T-shirts, kunt u terecht op:http://www.kortingvoetbalshirts.com/

January 19th, 2017, 12:37 am
 [ 1 post ] 

Register

Statistics 
Statistics

1 post

Login 

Username:

Password:

Log me on automatically each visit

Choice video 

Quick-mod tools